недеља, 20. фебруар 2011.

POSNI ROLAT OD PEČURAKA





potrebno:
1 list oblande
1/2 kg svežih pečuraka (bukovače, šampinjone...)
2 struka praziluka
4 kisela krastavčića
3 kašike pečenog susama
150 gr margarina
100 gr posnog majoneza
1 kašika tahini sos (taan-masa tj. susamova pasta)
malo ulja
biozačin
morska so
mleveni beli biber

Oblandu staviti između dve vlažne kuhinjske krpe da omekša.

Na ulju propržiti sitno seckani praziluk. Dodati očišćene i iseckane pečurke i dinstati dok ne uvri sva tečnost. Dodati biozačin i biber.

Kada se masa ohladi, umešati sitno seckane krastavčiće, omekšali margarin, majonez i taan-masu, pečeni susam, malo soli. Dobro izmešati. Omekšalu oblandu staviti na al foliju, po oblandi rasporediti pripremljenu masu i pomoću folije je urolati. Ostaviti na hladnom 1h da se stegne.

10 коментара:

  1. Bas lepo sto vas ponovo posecujem na blogu, jer sam se upita, sto vas nema. Veliki pozdrav a i recept je super...

    ОдговориИзбриши
  2. Ovakve stvari uvek dobrodođu kada su posni dani i kada je potrebno smisliti nešto novo.

    ОдговориИзбриши
  3. Da, mada se mogu spremati i kada nije post, Jelena:)

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam nikad radila ovakve slane rolade ali ova mi se kombinacija baš sviđa. Ovo je nešto što svakako moram isprobati.:)

    ОдговориИзбриши
  5. Da, Andrea, rolat je lep, a jednostavan i brz za izradu. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман03. март 2011. 11:18

    moram isprobati izgleda super pozdrav

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam tek sad vidio da postoji i ovaj blog od tvoje strane :) Super je!

    ОдговориИзбриши
  8. A, jes'...ima svašta nešto s moje strane :)
    Samo sam se malo ulenjila, što se baš ove strane mog svemira tiče. Ma ima materijala i recopisa - nedostaju mi slike. Uvek pre pojedemo no što se setim da slikam , hahaha...

    Dobrodošao, Autark :)

    ОдговориИзбриши