среда, 29. септембар 2010.

NAGRADA



Upravo sam dobila obaveštenje da me na blogu !!SuroMania!! čeka iznenađenje -nagrada!
Moj omiljeni kuvar i virtuoz u kuhinji Surac mi je priredio ovo lepo iznenađenje.
Raduje me, prvo zato što je ona lično njegova, kuvarska kreacija, a drugo i još važnije: što dolazi od njega, pravog umetnika u kuhinji!

Prema nepisanim pravilima, nagradu bi trebalo podeliti dalje i ja to odmah i činim.
Mislim da ćete se svi složiti sa mnom da je svi koje ću predložiti zaslužuju velelepnim umećima i remek-delima u kuhinji:
1. Maja
2. Prijatno
3. Jovana

Hvala Surcu, čestitke mojim favoritima :)

4 коментара:

  1. Draga prijateljice,nakon knedli sa šljivama romantično serviranih uz muziku Džonija Štulića, danas si me počastila i ovom izuzetnom nagradom. Oduševila sam se kada sam vidjela da su ruže napravljene od cvekle i da su autorsko dijelo kreativnog Surca. Hvala ti emo_serpice (volim ovaj tvoj nick) na ovoj posebnoj nagradi i na posebnom prijateljstvu.

    ОдговориИзбриши
  2. HJOOOOOOOOJ draga moja Šerpice hvala od SRCA!!!! Jako sam se obradovala nagradici i ovo mi dođe kao divna priča za laku noć ! Drago mi je da Vam se dopada to što radim jer mi Vaša podrška mnogo znači! :-)))) Uz Vas sam svaki dan iako ne stignem ponekad da komentarišem :-(( Veliki POZDRAV I OD SRCA HVALA još jednom ! :-*

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Majo, hvala tebi na lepom virtualnom druženju i tvojim prekrasnim postovima koji me svaki na svoj način obasjaju lepotom i mudrošću...

    ОдговориИзбриши
  4. Draga Jovana, prija mi tvoja radost, jer se u njoj ogleda moja, ona sa kojom svakodnevno ispratim tvoje nadarene kreacije u kuhinji :)

    ОдговориИзбриши