четвртак, 16. септембар 2010.

NAGRADA




Vrsna kulinarka Maja me je prijatno iznenadila nagradom. Hvala joj na tome.

Po pravilu koja važe za iste, prosleđujem ovu nagradu, uz preneti tekst sa Majinog bloga:
Prix d'Arts je nagrada za blogere koji prenose kulturne, etičke, literarne, osobne itd. vrijednosti izvan nacinalnih i govornih granica. Koji, sažeto rečeno, pokazuju da se njihova živa kreativnost i razmišljanje može lako otkriti u njihovim riječima i između redaka, bez obzira na jezik kojim pišu. Nagrada je zamišljena kao sredstvo promicanja prijateljstva među blogerima, način da se iskaže naklonost i priznanje za njihov rad koji webu daje dodatnu vrijednost.“ (citat sa bloga Κάθαρσις)

Ovu posebnu nagradu dalje delim sledećim blogerima:
1. amarilis
2. yzse
3. andrea
4. snježa
5. jovana
6. surac
7. dimitrana

jer sa posebnim uživanjem i radošću pratim njihove blogove, koji se u reč uklapaju u tekst koji sam preuzela sa Majinog bloga.

Čestitam im uz želju da i nadalje njihovi blogovi budu inspirativni i kreativni.

Takođe ih molim da iste nagrade postave na svoj blog, te istaknu svoju listu nagrađenih blogera sa njihovim linkovima.

12 коментара:

  1. Hvala puno, Emo_serpica, bas sam se obradovao. Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala :)))
    Stvarno nemam reči i ja se tebi zahvaljujem što si mesecima bila sjajna i duhovita komentatorka kod mene, i savršena profesorka kulinarstva i odmerenosti, i mudrosti na ovom mestu.
    Drago mi je što sam jednog davnog dana slučajno nabasala na tvoj blog i evo, obećavam za par dana preneću nagradu dalje :)

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Kiro, hvala tebi na lepim trenucima koje provedem uz tvoj blog :)

    ОдговориИзбриши
  4. Pa zaista neočekivano ,veliko i prijatno iznenađenje draga emo_serpice !!! HVALA VAM OD SRCA ! VELIKI POZDRAV I SVE POHVALE ZA PREDIVAN BLOG :-D !!!

    ОдговориИзбриши
  5. Thanks, Emo, šta drugo da kažem sem, da ako je neko zaslužio nagradu, to si ti. Ostalo sam sve ispričala u postu na tu temu.

    ОдговориИзбриши
  6. Draga Amarilis, zahvaljujem se na tvojoj paznji, citanju i pracenju mog rada. Ovo je samo mali znak paznje za tvoje veliko srce:)

    ОдговориИзбриши
  7. Draga puno ti hvala na ovoj nagradici. Baš si me razveselila. Posebno me veseli što ovo misliš o mom blogu. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Pozdrav, draga Andrea! Ovo je samo mali znak zahvalnosti za radost koju mi pruzas svojim delima.

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala lijepa, prijatno si me iznenadila i obradovala! Pusa!

    ОдговориИзбриши