понедељак, 01. фебруар 2010.

PITZA



Ne, nije greška u naslovu! Reč je o piti sa pizza elementima. Jako jednostavan a lep komad pite za večeru ili doručak.

Potrebno:

1/2 kg tankih kora za pitu
300 gr pečurki šampinjona
100 ml kisele pavlake
2 jaja
200 gr praške šunke
200 gr sira
kečap
1 glavica crnog luka
peršuna sitno seckanog
biozačin
suvi bosiljak
origano
malo morske soli
malo ulja

Izdinstati sitno seckani crni luk, dodati seckane pečurke, biozačin i peršun, ohladiti. Umutiti 2 belanca mikserom, posoliti i dodati žumanca, smanjiti brzinu na mikseru, miksati par minuta.
Ređati po dve kore pa naizmenično filove: seckana šunka, rendani sir, umućena jaja (ostaviti malo za premazivanje poslednje kore) kečap sa bosiljkom, pečurke, pavlaka, sve dok se ne utroše kore i filovi. Između kora blago nabacati ulje. Poslednju koru premazati jajetom, išarati kečapom i posuti origanom. Peći u zagrejanoj rerni na 220 step.C oko 1/2 h. Seći pitzu kada se malo prohladi.

Danas sam raspoložena za ovu muziku! A vi? Ponedeljak je, sada će Lily da nam doda malo vetra u jedra :) I treba, posle nedeljnog lenčarenja ;)

25 коментара:

  1. Izgleda odlično recept! Ja sam ljubitelj gljiva i izgleda zanimljivo, ali ne mogu da koriste kombinaciJu ishrane. Dakle, moJa porodica će uživati u ovoJ ideJi. Čestitke!

    ОдговориИзбриши
  2. Eh, Elena, ni ja je nisam probala, iz istih razloga. Hvala na poseti i komentaru :)

    ОдговориИзбриши
  3. Izvrsna ideja. S tim što bih ja morala izostaviti gljive jer moji dečki ih ne vole.
    Dobro si skombinirala naslov!

    ОдговориИзбриши
  4. Sviđa mi se receptić, jedino što se proleće bliži, a ja nagurala već par kg viška, pa već više odmeravam "golo" voće i povrće. ;-)

    A Lily-ić baš "leži" za početak nedelje. :-)

    ОдговориИзбриши
  5. E, Snježo, naslov smislio sin, nisam ja. Ne znam da li je njegova originalna misao ili je negde slično video/čuo.

    ОдговориИзбриши
  6. Retka zverko, i kod mene "duplo golo", xexexe...

    ОдговориИзбриши
  7. Ime jela je odlično složeno, a kombinacija zvuči jako ukusno. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Ne znam kako se uklapa u ovu temu (a ptica ili pitca izgleda odlično :) ), ali ne znam koga da pitam... Do sada sam pravila standardne pice, odlično mi je išlo testo, raslo je i preko svake mere ;)... E sad, pokušala bih kalcone varijantu (znaš već zatvorene ivice, izgleda kao hlebčić, a unutra pica nadev). Problem je u tome što koristim pečurke i paprike, a to ispušta puno tečnosti. Kako uopšte da znam da mi je unutrašnjost dovoljno ispečena, da nije "živo" unutra, a napolju sve izgleda odlično?
    Jeste, početnička dosadna pitanja, ali šta da radim... :)

    ОдговориИзбриши
  9. hvala, andrea. jeste ukusno, kad staviš sve što je navedeno...:)

    ОдговориИзбриши
  10. yzse :)pa, da pokušam da ti pomognem! kada spremam neko jelo gde je kombinacija testo-pečurke, ja pečurke predhodno kratko izdinstam i izvadim iz soka koga su pustile. još je bolje, ako hoćeš da pečurke ne budu predhodno tretirane (ovo se odnosi,pre svega na šampinjone!) da ih oguliš, bez pranja. garant nema soka!ne znam šta sa paprikama, jer i one puštaju sok, ali možda uradiš kao sa pečurkama:kratko prženje na jakoj vatri!?
    javi, ako prihvatiš i probaš, kako je ispalo :) i, da, hvala za hvale ;)

    ОдговориИзбриши
  11. Super naziv, pitalča sam se pošto su t i z jedno do drugog na tastaturi da nisi ipak pogriješila. Nešto slično sam već pravila.
    savjeti za gljive su dobrodošli.

    ОдговориИзбриши
  12. hvala, cosmo :)
    a za gljive, odgovorila sam prijateljici kako ja to. ako neko zna bolje ili ima iskustva i druge predloge, slobodno neka se upise ovde!

    ОдговориИзбриши
  13. Super je recept i super naziv.Ja imam sličan recept pod nazivom"srpska pica" ,tvoj naziv mi je zabavniji.No ,važno je da je jako ukusna!

    ОдговориИзбриши
  14. stočiću postavi se: potpuno sam saglasna sa tobom. Hvala za koment :)

    ОдговориИзбриши
  15. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  16. Hej dugo te nema pa se pitam što je s tobom?
    Nadam se da si dobro i da je sve OK?

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  17. Pozdrav iz Resice i cekam recetu da vidim...

    ОдговориИзбриши