понедељак, 04. јануар 2010.

SLANI KOMISBROT



Rado ga spremam jer su moguće razne kombinacije. Na vama je da kombinujete, u zavisnosti šta volite ili šta imate u kući. I drugo što mi se dopada je to što se bilo koja kombinacija lako i brzo sprema, nema merenja jer sve je na meru čaše jogurta od 200 ml :)

Za osnovni recept je potrebno:
1 čaša jogurta
3 jaja
1/2 čaše od jogurta ulja
150 gr seckane šunke
1 sitno seckana crvena paprika
1 šaka seckanog peršuna
1 kašičica morske soli
1 kesica praška za pecivo
2 čaše od jogurta brašna
Imututi posebno belanca, posoliti, pa dodati umućena žumanca, pa redom sve sastojke. Dobro izmešati i sipati u podmazan i brašnom posut pleh za komisbrot. Peći u zagrejanoj rerni 20 min na 200 do 220°C.
Još topao komisbrot izručiti na tacnu.

Ja sam u predloženom receptu napravila izmene, i to izgleda ovako:
1 čaša jogurta
3 jaja
1/2 čaše od jogurta ulja
100 gr tofu sira, sitno seckanog
1 sitno seckan veći paradajz
1 seckana šargarepa
1 šaka smrznutog graška
4 glavičice prokelja, iseckanog
1 šaka seckanog peršuna
1 kašičica morske soli
1 kesica praška za pecivo
1 čaše od jogurta belog brašna
1 čaše od jogurta integralnog pšeničnog brašna

8 коментара:

  1. Samo napred, mislim da se nećeš pokajati! Javi kako je ispalo i da li ti se dopada :)
    Imaš novi avatar, lep je - bravo!

    ОдговориИзбриши
  2. Pa, draga, ti si baš oplemenila ovaj recept da više ne liči na samog sebe! Nešto slično pravim i ja, ali - sa projinim brašnom, kao "otmenu šarenu projaru" i divno je. Sa belim brašnom nisam probala. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Todora, moraću da probam i tu varijantu! Volim projice, i često ih pravim (po sistemu: očas posla!) a ovo je neka miš-maš kombinacija, barem što se brašna tiče. Pozdrav i tebi!

    ОдговориИзбриши
  4. Sličan je recept kao za špansku pitu,čak sam je jednom pravila i kao muffins.Meni su lično ovakve slane torte omiljene.
    p.s dobila sam mail,baš sam se obradovala...pisem odgovor:;=

    ОдговориИзбриши
  5. Interesantan recept! Čestitamo i 2010 godini puno zdravlja, dostignuća, priJatelji, novac ... a šta će ti! Moram da dodeli bloga i pozivam vas da ga podigne, kao simbol dobre sreće u novoJ godini.

    ОдговориИзбриши