понедељак, 18. јануар 2010.

NAGRADA



HVALA, ELENA TOMA!

Elena Toma sa bloga BUCATARIA ELENEI me je obavestila da sa njenog bloga preuzmem nagradu. Bila sam veoma prijatno iznenađena i obradovana ovom posebnom nagradom koju je draga Elena dodelila svim svojim prijateljima, pratiocima njenog predivnog bloga. Nagrada se zove NAGRADA ZA PRIJATELJSTVO.

I, poštujući njenu odluku, ja to isto činim!

Svim svojim dragim čitaocima, pratiocima bloga, darujem ovu nagradu. To je mali znak moje duboke zahvalnosti za praćenje, komentarisanje i lepe reči koje ste, dragi prijatelji, uvek imali za moj skromni blog! Hvala vam za podršku i prijateljstvo!

14 коментара:

  1. Čestitam ti na ovoj predivnoj nagradi i od mene zaslužuješ jednu:)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala, Majo! Ova nagrada pripada i tebi, možeš je preuzeti.

    ОдговориИзбриши
  3. E, ovo je divno! Ne nagrada za kreativnost, umešnost i ostale osobine rušljive sujetom, nego - nagrada za prijateljstvo! Sa zahvalnošću je prihvatam (uputićeš me kako da to izvedem!), a tebi od srca čestitam jer znam koliki prijatelj umeš da budeš!

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala, Vera! Molim te da ovu nagradu preuzmeš sa mog bloga, jer ona i tebi pripada :)

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala, Todora! Lako je preuzeti: samo kopiraj (klikni na sličicu NAGRADE, kopiraj i smesti na svoj blog). Naravno, obavesti postom svoje prijatelje-pratioce bloga :)

    ОдговориИзбриши
  6. Evo ja sam preuzela nagradu i sada krasi moj blog, hvala ti šerpice:)

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala, Snježo, na slatkim rečima i čestitkama!

    ОдговориИзбриши
  8. Drago mi Je si uživati ove nagrade, koJa ide uz sve ljubavi! Dobra misao i puno ljubavi za blog koJi uopšte niJe skromno, ali veoma zanimljiv i dobro predstavljena. Sa mnogo priJatelja, Jelena.

    ОдговориИзбриши
  9. Još jednom hvala, draga Elena! Sa uživanjem sam nagradu koju si mi dala, podelila sa svojim prijateljima!

    ОдговориИзбриши