недеља, 06. децембар 2009.

SLATKI MAFINI SA DUNJOM



Potrebno:
1 dunja veća ili 2 manje
100 gr seckanih oraha
50 gr suvog grožđa
150 gr margarina
10 kašika šećera
10 kašika brašna
1 prašak za pecivo
4 jaja

Preliv:
6 kašika šećera
6 kašika vode
50 gr margarina
100 gr čokolade za kuvanje

Umutiti žumanca sa šećerom, dodati otopljen margarin, narendanu dunju, orahe i suvo grožđe, pa onda brašno sa praškom za pecivo. Na kraju lagano umešati sneg od belanaca. Masu sipati u pomašćeni pleh za mafine i peći u toploj rerni oko pola sata na 220°C. Smanjiti temperaturu na 150°C i peći prekriveno al-folijom još 10-tak minuta.
Otopiti šećer sa vodom, dodatiti margarin i čokoladu i na laganoj vatri mešati 5 min. Preliti ohlađene mafine.

8 коментара:

  1. Mmmmm, dunje i orasi... Gledam ove moje na ormaru što danima mirišu i opstaju i dvoumim se da ih sutra pretvorim u ovo uživanje za stomak. Ne znam da li ću, znaš, skidam se sa slatkiša!

    ОдговориИзбриши
  2. Izgleda i zvuci fantasticno, vrlo interesantno da ima preliv sirupom. Moracu da probam :)

    Puno te pozdrravljam iz sumorne Danske
    Mira

    ОдговориИзбриши
  3. Todora,i ja sam jednu maknula sa ormara:) Ostale jos tri, moram da smisljam nove recopise. Napravi pa zovi, ima nekog ko se ne skida, hahahaha....

    ОдговориИзбриши
  4. Miro, hvala na komentaru i pozdravima! Kako se ne javljas dugo vec,pomislila sam da si nesto ljuta... Ali, sve je jasno kad sam procitala ovo "sumorna Danska"! Pozdrav tebi i tvom dragom.

    ОдговориИзбриши
  5. Volim mafine,svidja mi se ideja i za preliv,a i odlična ideja za iskoristiti dunje!

    ОдговориИзбриши
  6. Vera, znam da volis mafine! Jako su zgodni za spremiti, pogotovo deci, a kako ih imas... razumem! Hvala!

    ОдговориИзбриши
  7. Draga moja imali smo sviski grip!! Bili smo u Hamburgu i u vozu nazad smo dobili grip od jende starije zene. Ovde vlada epidemija i vec je 16 njih umrlo. Mi smo bili 2-3 nedelje bas kao slomljeni, uzas.
    Ako odes na moj Bazantika Blog videsces koliko sam posla imala ali se slabo prodaje, mozda sad pred bozic, ako ne kuca ce nam biti kao crkva :)

    Puno bozicnih i mnogo pozitivnijih pozdrava,
    M

    ОдговориИзбриши
  8. Pozdrav, Miro! Zao mi je zbog bolesti, ali je dobro sto je sve proslo. Nas tek to ceka, evo vremene je zahladilo, pa se epidemija siri. Znam da si dosta radila i bila sam ti na blogu. Samo napred, zelim ti puno uspeha i uspesne prodaje...Pozdrav!

    ОдговориИзбриши