недеља, 06. децембар 2009.

PAŠTA-ŠUTA SA ŠAMPINJONIMA



Potrebno:
500 gr testenina (školjkice, mašnice, spiralice...)
300 gr sosa od paradajza
1 glavica crnog luka
400 gr šampinjona
mala veza peršuna, sitno seckanog
bio-začin
1 kašika finog, skrobnog brašna (gustin)
sir (trapist, parmezan, kačkavalj...)

Obariti pastu u dosta vode, posoljene i sa kap-dve ulja. Ocediti je kad je kuvana, pa preliti gotovim sosom (ja sos spremam kao zimnicu i zamrznem ga. Evo recepta ). Izmešati sos sa testeninom. Iseckati sitno crni luk i propržiti ga dok se ne ucakli. Dodati iseckane šampinjone i dinstati par minuta. Začiniti bio-začinom, dodati peršun. Umutiti gustin u 1 dl hladne vode i umešati u pečurke. Preliti preko pašta-šute i posuti sve sitno rendanim sirom (najbolji je parmezan).

6 коментара:

  1. Pasta je veoma često na mom meniju, ali ovakvu nisam spremala, tako da ću obavezno probati ovaj recept.

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo mi je omiljeno,ja tu dodam mnooogo sira!mmm...

    ОдговориИзбриши
  3. Kombinacija šampinjoni-sok od paradajza i peršun je uvek dobitna, jedna od mojih najomiljenijih.

    ОдговориИзбриши
  4. amarilis,jednostavno je i brzo se sprema! hvala na poseti! javite, kad probate, utiske!

    ОдговориИзбриши
  5. Vera, i ja! Samo zbog slike da sir "ne ugusi" ostale sastojke, vidi se kao skromna kapica. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  6. Todora, i ja obozavam sampinjone, zapravo sve vrste pecuraka...Salsu od paradajza spremam u veeelikim kolicinama i svugde je "guram", a persun je obavezan u gotovo svim jelima. Dakle, isto volimo! Pozdrav!

    ОдговориИзбриши