недеља, 29. новембар 2009.

SLANI MAFINI SA BUNDEVOM I KOZJIM SIROM




Moji ukućani se veoma raduju kada za ručak umesto hleba iz prodavnice ili pekare pripremim hlepčiće, projice ili lepinje u domaćoj verziji. Za današnji nedeljni ručak su to bili mafini sa bundevom i kozjim sirom. Njima su se jako svideli, probajte! Nadam se da će i vama.
Potrebno:
2 jaja
6 kašika belog brašna
3 kašike heljdinog brašna
3 kašike integralnog pšeničnog brašna
2 manje šoljice za kafu ulja
malo soli
1 kesica praška za pecivo
100 ml mineralne, gazirane vode
1 kriška kozjeg sira
parče očišćene bundeve ( cca 150 gr ), izrendane na krupnije rende
2 šake očišćenih suncokretovih semenki

Umutiti jaja sa malo soli, dodati izmrvljen sir i narendanu bundevu, ulje, pa umešati brašno sa praškom i sve dobro promešati. Dodati mineralnu vodu i masu ostaviti 10-tak min da odstoji. Za to vreme zagrejati rernu na 250 °C. Sipati testo u podmazanu modlu za mafine. Po testu posuti semenke suncokreta. Peći 10-tak min na ovoj temperaturi, pa onda smanjiti na 150 °C I peći još 10 min.

Mogu se služiti uz razne sireve i turšiju kao večera ili umesto hleba uz glavni obrok.

10 коментара:

  1. Eh, najzad da čitam ovaj blog kad nisam gladna pa da ne moram posle toga u kuhinju...Šalim se, ili se ne šalim, od tvojih đakonija mi uvek pođe voda na usta. Ali ne i ovog puta. Verujem da je ukusno, ali jedina namirnica koju ne podnosim je - bundeva. Za one koji je vole ova kombinacija je sjajna!

    ОдговориИзбриши
  2. Uh, Todora, žao mi što ne voliš bundevicu! Čuj, ovde se mogu praviti razne kombinacije. Napr. umesto bundeve može šargarepica ili celer ili neko zelje (blitva, spanać, zelje, kopriva...)A da znaš, bundeva se i ne oseća, tj. stopi se, a kozji sir je dominantan...Hvala na komentaru.Poz

    ОдговориИзбриши
  3. Todora,drago mi je da smo se snašle i "našle" ;)

    ОдговориИзбриши
  4. I ja volim slane muffine, a moj dragi samo takve jede. :)
    Jako mi se sviđa kombinacija bundeve i kozjeg sira, to mora biti jako aromatično. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Andrea, ovaj mafin je sjajan! U pravu si, vrlo je ukusan i aromatičan, a mineralna voda u kombinaciji sa praškom za pecivo mu daje vazdušastost. Pozdrav, i javi utiske ako probaš recept:)

    ОдговориИзбриши
  6. ja volim i u slanoj i slatkoj varijanti mafine.Samo nisam ljubitelj kozijeg sira.u stvari davno sam ga probala,nije izgleda bas bio dobro napravljen i od tada ga kao ne volim.Ali verujem da mafinima daje pikantnost,no moze se zameniti sa nekim drugim,tako ću ja ako bih budem pravila.pozzz

    ОдговориИзбриши
  7. Vera: kozji sir koji sam koristila je 100%
    "domaći", planinski, pripremljen u besprekorno čistim sudovima i prostoriji. Inače, ti sirevi znaju da budu pomalo teškog mirisa. Mislim da je to zbog vrste koza, onda uslova u kojima se sir priprema, ali i od vrste hrane (zato sam naglasila "planinski").Ova kombinacija sastojaka se može, dakako, menjati, pa se i druga vrsta sira može koristiti, napr. ovčji ili kravlji. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  8. Sanela Mallory: nadam se da ćeš probati ovu kombinaciju i da će ti se svideti. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши