понедељак, 24. август 2009.

SNEGOVI KILIMANDŽARA






Ovu sam tortu odavno "nameračila" da probam, pogotovo što mi po sastavu deluje lagana, letnja. Kao i uvek, kad probam neki novi recept, strogo se držim napisanog. Drugi put već inprovizujem i prilagođavam svom ukusu. Obzirom da sam dodavala i oduzimala, promenila sam joj i naziv. Nadam se da se cenjena autorka neće naljutiti. Stoga sam i navela link. Uživajte.
Potrebno:
za testo
5 jaja
150 gr šećera
120 gr brašna
3 kašike kakao praha
1 prašak za pecivo
50 gr margarina
sok iz konzerve ananasa

za fil
manja konzerva ananasa, sitno isečenog na kockice
500 ml slatke pavlake
200 ml kisele pavlake
3 kesice želatina
100 gr šećera u prahu

za preliv
100 ml slatke pavlake
Postupak je kao i u originalnom receptu, sem što kore natopim sokom i u fil dodam kiselu pavlaku. Naravno, voće se može koristiti po želji. Veoma dekorativno izgleda i kada se u fil lagano umešaju zamrznute maline, a u pavlaku za preliv dodaju maline. Onda bi kolač mogli nazvati "vulkanom", zar ne?

8 коментара:

  1. Volim tu tortu:) ali nisam ju radila već 2 godine:( I na svom starom blogu imam taj recept koji sam preuzela s Kuvara i stalno ju namjeravam ponovno raditi, ali nikako da dođe na red.
    Sviđa mi se ova varijanta s malinama:)

    ОдговориИзбриши
  2. Da, ta varijanta sa malinama je i po izgledu bolja, ali i po ukusu, jer maline daju filu poseban miris.

    ОдговориИзбриши
  3. HMMMMMM obozavam maline, a ovo zvuci i izgleda fantasticno!!! Hvala na receptu, moram da probam.

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala tebi, Mirjana! Ne znam da li sam naglasila, pa da ponovim: kore su malo suve, pa nije zgoreg da se "pokvase" sokom. Pozdrav, do skorog susreta!

    ОдговориИзбриши
  5. uh super izgleda, maline, mljaci mljaci, i to je prilično drugačija verzija moje ananas torte. ovo probavam sigurno, hvala

    ОдговориИзбриши
  6. Ova kombinacija je super,jer maline daju lepu mirisnu a i ukusnu notu.Fantasticno izgleda...

    ОдговориИзбриши