понедељак, 17. август 2009.

BROKOLI U ORLI-MASI





Omiljeno povrće mojih ukućana su brokoli. Često i rado ih spremam i to najčešće samo bareno na pari, bez soli i začina. Jedino menjam sos kojim ih prelivam. Kako smo juče imali porodično, nedeljno okupljanje za trpezom posebnog povoda, poslužila sam malo komplikovaniju varijantu: brokole pohovane u pivskom testu i sa prelivom od šargarepe i rena.
Potrebno:
pola kg brokola
3 jaja
brašno
150 ml piva
morska so
ulje za prženje
za sos
200 gr slatke pavlake
100 gr posnog majoneza
1 veća šargarepa
1 supena kašika rena
malo morske soli
prstohvat mlevene čili-paprike

Umutiti posebno žumanca i belanca. U žumanca dodati ostala sastojke (testo da bude malo gušće) pa lagano umešati belanca. U orli masu umakati obarene brokole, odvojene na manje glavice i pržiti u dubokom ulju.
Narendati očišćenu šargarepu, posoliti, umešati ren, majonez i slatku pavlaku. Dobro izmešati i servirati. Na kraju posuti paprikom.

Umesto šargarepe, može se koristiti cvekla ili bareni, sitno seckani spanać ili možete koristiti tartar sos. Ja volim ove soseve jer su intezivne boje a i ukus im je odličan: kombinacija slatko-ljuto je sjajna!

4 коментара:

  1. Iako sam u guzvi,morala sam "registrovai",ovaj sjajan recept,sa takodje i nama omiljenom brokolom.Super mi je i ova posuda za suflle.

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala, Vera što si našla vremena da pročitaš post i daš komentar!

    ОдговориИзбриши
  3. Kod mene nitko nije ljubitelj takvog povrća,ali u ovakvim prženim varijantama i uz dodatak umaka, čak se i nama sviđa:)

    ОдговориИзбриши
  4. Mi, opet, vise volimo da je sve "otvoreno", javno, hahaha...Salim se! Mislim da je ukusnije kad ovo povrce koje je, u sustini, bez jasnog ukusa i mirisa, ide u "bundi" i preliveno! A sve je to stvar navika i ukusa, a o tome ne treba...

    ОдговориИзбриши