среда, 27. мај 2009.

NAGRADA



Dobila sam prošle nedelje poklon od Vere kome sam se veoma obradovala.Ukoliko posetite njen blog verujte mi, uzivaćete u njemu. Sada bih ja trebala da dodelim ovaj award kreativcima koji se meni dopadaju. Pratim dosta blogova i svi su sjajni. Izdvajam samo tri od mnogih koji zaslužuju ovu nagradu:

1. Tatjana
2. Jelena
3. Sugar Kane

Znam da ćete uživati u njima, i kad ih prvi put posetite, shvatićete zašto sam ih izabrala. Sve su ovo kreativni i veoma inspirativni blogovi.

Drage moje, sve koje ste na spisku treba da uradite ovo. 1. Preuzmete award za svoj blog 2. U tekstu vašeg bloga ukucate link blogerke koja vam ga je dodelila 3. Izaberete tri bloga koji vas najviše inspirišu i unesete linkove.

Hvala i srećno!

4 коментара:

  1. hvala za nagradu i hvala na lepim recima! :-))

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala tebi, Tanja, na zadovoljstvu koje pruzas svojim postovima.Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  3. Draga moja,odlican izbor,i ja pratim iste blogove sa zadovoljstvom.Posebno volim Tanjin..

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala, Vera! Očigledno je, na istim smo talasnim dužinama. Drago mi je da sam opravdala tvoje poverenje izborom novih blogera za ovu nagradu.Pozdrav!

    ОдговориИзбриши