среда, 06. мај 2009.

ČOKOLADA


Sada je tačno 6.03 i slovima: šestmesecinuladanaitrisata otkako sam ušla u nepušačku zonu. I evo me, tu sam još uvek. Ne švrljam i ne varam. Mogu slobodno reći: ja sam nepušač!
WOW!
Neću da vas smaram detaljima, samo toliko da meni nije bilo teško. Prvih pet dana je postojala samo fizička bol – celo telo mi je bilo u grču, sve me bolelo i škripalo. Ali, psihički sam mogla sve podneti - čak biti neprekidno u društvu gde se dimilo, bez želje da i sama pripalim...
Pa sad se pitate: a šta je problem?
E, problem je u kilaži: za šest meseci, šest kilograma gore! Žasu!
Kuda to vodi? Ne smem pomisliti! Ako bude išlo ovim tempom, brzinom svetlosti eto mene u teškoj kategoriji, i to bez preliminarnih borbi. Iz pero-lake u tešku. Hm.
Kad bolje promislim, nije ni čudo jer ja glavu iz frižidera nisam vadila. Deca kažu da su se navikla već na sliku: ja ili pored frižidera ili u njega zagnjurena.
Ajd’, sad, mogu svemu odoleti, ali pusta čokolada....dadada...
Mala, velika, sa orasima ili bademima, sa rižom ili mehurićima (Ha, prevara zvana vrhunski marketing!) crna, bela, punjena ili klot....mmmmmm. Volim ja i one tipa „Životinjsko carstvo“, male, majušne kad po pet odjedamput zgužvam, mislim omota...
I tako, razmišljam čime redukovati težinu dok ne pređe kritičnu masu?
Šetnje i trčanje izbegavam jer mogu samo noćom bazati (dan ispunjen k’o šipak), a sama skitati beogradskim ulicama i nije uputno, jel’...
A vežbati?
Aerobik nikako, ne dolazi u obzir! Alergična sam na prašinu koja izleće iz smrdljivih strunjača, a i ne privlači me slika zajapurenih, znojavih, gojaznih žena što skakuću u ritmu iritirajuće dance muzike, užasavajućeg ritma trupa, trupa....
Teretana je, jel’te, puna nabildanih mačo-manova, u belim majicama tregerušama koje-sve-pokazuju i majušnim slip-gaćicama koje-ništa-ne-skrivaju i mačo-ženama koje se nadmeću s istima. Bljak!
Voziti bici-kleto, možda? Da, kada bih ga imala, stan mali i ispunjen k’o šibica... A podrum tri puta obijan i isto toliko puta moje bici-kleto dobilo noge.
Roleri ni pod razno ne dolaze u obzir; ’di bi ja, u ovim godinama smela da rolam? Na šta bi to ličilo, da sa flasterima na kolenima i laktovima idem na regularnu šljaku?
E, pitao bi neko, a što ne plivaš? Da, plivanje je prava stvar! Ali, dva regularna zatvorena bazena na ovoliki grad su premala da prime toliku količinu pišanjca (da prostite...) Hvala, sačekaću leto!
A do tada: ostaje dijeta! Stroga i bezuslovna! Šta kažete na dijetu sa čokoladom?
Da, da! Ne izmišljam: postoji čokolada za mršavljenje!

Ako ne verujete, evo poučnog sajta: www.youtube.com/watch?v=wISR2G3opOo

TO!

4 коментара:

  1. Čestitam na nepušačkom stažu,svaka čest i čast,samo tako nastavi.Što se nabacivanja extra kila tiče,veruj mi toliko se već time bavim pa nebavim,najnormalnije je da se po prestanku,u početku ugojiš 6 do 8 kg,no ako se ne krećeš na vazduhu (čistom po mogućstvu)extra onda ti preporučujem ples.To možeš i kod kuće uz tvoju omiljenu muziku,salsa,rumba,a naše užičko ili Djokino isto nije za bataliti.Idem da proverim onu tvoju čokoladnu tajnu,pozdrav od debeljuce koja je evo četvrta godina čista bez varanja.
    Sandra
    PS Kad pomenu životinjsko carstvo odma mi voda na usta krenula :O)

    ОдговориИзбриши
  2. E,moja Sandra, ne vredi,ja idem na ples...

    ОдговориИзбриши
  3. Ma čuješ li me,ne obeshrabruj se molim te,na tvoju visinu(koliko si visoka?)skinućeš kile,ne brini kao što ću ih i ja skinuti.Važnije je uživati u životu a u svom telu što stari i koje se sem sa gravitacionim zakonom mora boriti i sa raznim ukusnim lepotama kao što su punomasni sirevi,čokolada,vino,sve je to deo prihvatanja sebe u okviru tu nekog tela.Ja ti govorim kao ona što je anorexiju preživela(a to stvarno ne želiš biti,zar ne?) Uživaj i nadji sebi oduška u nečemu što te gotovo isto tako može zadovoljiti kao i glocanje čokolade.Pozdrav od Sandre

    ОдговориИзбриши
  4. Ma, Sandra, ne sekiram se ja baš nešto: znam sebe. Kad nešto odlučim, to će tako i biti!
    Nego, koje ti je to Đokino? Kolo, mislim!
    Nikad čula, hahahaha...

    ОдговориИзбриши