субота, 04. април 2009.

PLESNO VEČE


U petak je plesni klub, čiji sam član već punih godinu dana, organizovao plesno veče. Nas četiri kursiskinje ( nisam sigurna da li se tako kaže? ) koje smo ujedno i komšinice, krenusmo s puno nade u dobar provod: doterane, udešene „babuške“ bile smo među prvima. Salu nismo prepoznale: posebno osvetljenje sa sve disko kuglom, ventilacijom i bezalkoholnim posluženjem, obaveznom garderobom i čistim, belim stolnjacima... Jednom rečju, novi ambijent naše stare, pomalo ofucane sale za vežbanje. Početak je obećavao! A tek, kada počeše dolaziti gosti – mladi al’ i stari parovi, dame i gospoda u društvu ili bez njega! Videsmo i poneku pravu balsku haljinicu, plesne cipelice, šljokice i karnerčiće. Čak je i moj „meda“, partner sa kursa, stigao! Biće tu dobrog provoda, rekoh sebi! A, kad je krenula muzika, podijum se za tili čas ispuni razdraganim svetom. „Medi“ sam odmah dala korpu! Zvao me na engleski valcer, a ja se pokušala opravdati gužvom na podijumu. Pa kad je krenula salsa, rekoh mu da nisam sigurna u sve dosad naučene korake – da ću morati više poraditi kod kuće na vežbanju koraka. Kad je na red došao fokstrot, rekoh mu da mi je zlo. I jeste mi bilo zlo: htela sam da puknem od muke! Zbog divnih igrača i razdraganosti na podijumu; zbog moje nesigurnosti; zbog kompleksa koji su mi ostali, veseli i neopterećeni igrači, nabili u glavu. Ista muka je morila i moje društvo. Prećutno, u 23h ustasmo sve četiri odjednom i krenusmo nazad, kući. E, povratak je bio mnogo smešan! Ćutale smo kao zalivene. Samo su radile poruke na mobilnim telefonima: jedna se javljala mužu da dolazi ranije. Druga je obaveštavala sina, koji je pozvao devojku u goste, da se „evakuišu“. Treća je zvala kćerku, koja je, takođe imala gosta na pizza-i i Coca-cola-i... Ja nisam zvala nikoga: svejedno nikog nije ni bilo kod kuće, svak je svojim poslom u grad otišao. Izađosmo iz autobusa par stanica ranije. Da se prošetamo... I ostavimo vremena gostima za evakuaciju. Bilo je divno veče!

Da ne bude baš sve ovako „kilavo“ u postu, častim jednim lepim kolačem, koji me izgledom podseća na plesni par u strastvenom zagrljaju!

Sufle od čokolade sa prelivom od malina „Crveni zagrljaj“
Potrebno:
100 gr čokolade za kuvanje
4 kašike kakaoa
1 limun
6 jaja
100 gr putera
2 kašike šećera
2 kašike brusnica
malo mlevenog plazma-keksa
Preliv:
200 gr malina
100 gr šećera
Otopiti na laganoj vatri šećer sa malinama i kuvati 10-tak min. Procediti i sirup koristiti kao preliv preko suflea.
Čokolada se istopi na pari. Skloniti sa šporeta i dodati 2 žumanca. Preostala 4 jaja polupati i odvojiti belanca od žumanaca. Belanca dodati onim preostalim belancima i dobro ih umutiti, dodajući limunov sok. Dodati ohlađenu čokoladu sa žumancima i kakaom, ubaciti brusnice i sve lagano pomešati. Sipati u modlice za mafine, predhodno premazane maslacem i posute plazmom.
Peći 10 min na 220 °C.
Ohlađene kolače preliti sirupom.
Vreme pripreme : 45 min

2 коментара:

  1. Nikada nisam napravila sufle ali obozavam maline pa cu morati da probam uskoro :)

    Inace tvoja prica je super, kao da sam gledala film ili epizodu neke serije. Jadan Meda, bas je hteo da igra sa tobom.

    Puno pozdrava i pisi jos ovakvih interesantnih dogadjaja.

    Mirjana

    ОдговориИзбриши
  2. Pozdrav, Mirjana! Drago mi je da ti se svidja moja priča o plesnoj večeri. "Meda" je odličan drug, i nije mi zamerio što sam ga odbila. Razumeo je moj strah i nesigurnost. On je moj stalni partner na vežbama, tako da je sve O.K.
    A sufle probaj, predivan je i lako se sprema.
    Hvala na poseti i komentaru.

    ОдговориИзбриши