петак, 20. март 2009.

ZA PESU



Rođendanska krem torta

Kora: Umutiti 5 belanaca sa 5 kašika šećera, dodati 5 žumanaca i sve dobro umutiti. Na kraju dodati 5 kašika mlevenih oraha ( i šaku seckanih ) kao i jednu kašiku oštrog brašna.

Nadev: U 1/8 lit kipućeg mleka popariti 250 gr mlevenih oraha sa šećerom po ukusu. Umutiti 4 žumanca sa 4 kašike šećera na pari. Spojiti sa poparenim orasima, dodati sok od 1 limuna, 100 gr čokolade omekšale na pari. Posebno umutiti 250 gr putera i pomešati sa predhodnim.

Glazura: Ušpinovati 250 gr šećera sa vodom ( šećer da ogrezne ). Ulupati 6 belanaca, pa u njih postepeno dodavati špinovan šećer, neprekidno muteći belanca na pari. Postupak traje oko 20 min.

Ukrasi: 200 gr gotovih puslica umakati u masu od 100 gr otopljene čokolade, 50 gr margarina, 6 kašika šećera i 6 kašika vode.

Srećan rođendan, Pesa!

4 коментара:

  1. Oh, hvala zaista si me obradovala ''MRVICE''. Moja supruga Marica je pripremila tortu, ali više radi unuka Darka, pa je sve bilo zaista ok. Nisam znao za ovaj poklon, evo sada sam otvorio blog. Još jednom, zaista od srca HVALA.
    Evo supruga kaže da će napraviti ovu tortu i unuka još jednom obradovati, kao, naravno i mene.

    ОдговориИзбриши
  2. Molim, Pesa! Nadam se da ste uzivali i lepo proveli taj dan - porodicno i u veselju.Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  3. Pa ja svratila na parce torte i da cestitam Pesi rodjendan :)

    Super je torta samo sto ovde ne mogu da kupim mlevene orahe. Tako za pravljnje nema dok ne kupim masinu da sameljem orahe.

    PS: Drago mi je da ti se svidjaju moje sovice :)

    ОдговориИзбриши
  4. Orasi se odlicno mogu samleti i u multipraktiku:) Čini mi se da tražiš izgovor, hahaha...Šala, Mirjana i dobrodošla na torticu!

    ОдговориИзбриши