петак, 20. фебруар 2009.

HALJINICA BOJE LILA







Pesma iz naslova moga posta, jedna od mnogih iz bogate ponude novokomponovanog folk-melosa, mi je pokvarila doček i proslavu jedne Nove Godine. Orkestar je te noći, izbrojala sam pedantno, svirao navedenu stihoklepačku pesmu ravno 66 ( i slovima: šestdesetšest) puta, što je iznosilo 5,5 h strahovlade imbecilnog šefa orkestra i gosta koji je tu pesmu naručivao. I, naravno, plaćao!

Ja volim boju lila. Bez obzira što mnogi tumači simbola kažu: Lila je boja egocentrika. I oholih.

Moja maturska haljinica je bila lila boje. Mama i ja smo, par meseci pre proslave, iz malog provincijskog mesta, došle u veliki Beograd da kupimo materijal za matursku haljinu. Ja sam znala: ako ne nađem lila boju, na maturu ići neću. Moja radost je bila neopisiva kad smo nasred Terazija, u nekad sjajnoj prodavnici *Džentlmen* ( gde su uglavnom prodavali vanserijske materijale za muškarce, ali i poneko dobro parče štofa za žensku čeljad ) našle lila saten! Prvoklasan! I divni, žuti materijal za mantilić uz haljinicu! Svetski modni časopisi su najavljivali lila boju kao hit tek na jesen. Celu sezonu sam išla ispred! Haljinu mi šila najbolja krojačica u gradu. I, kako to obično biva, kad nešto jako želiš i kad si na korak do ispunjenja sna: nešto ili neko uprska i rasprši ti snove! Krojačica omanula, i lila haljinica bila totalni promašaj! Pa, kad bolje promislim, ni proslava
mature nije bila nešto!

Ukoliko ne izbegavate lila boju, pogledajte na osnovu psiholoških tumačenja, koje su to crte osobnosti izražene kod Vas ili osobine koje karakterišu Vašu ličnost.

LILA ili LJUBIČASTA - vrlo pedantne i emocionalno uzdržane osobe, povremeno deluju jednolično ili dosadno na svoju okolinu. Oni žive
isključivo u sadašnjosti i racionalno grade svoju budućnost.

Psiholozi tvrde da boje imaju veliki uticaj, ne samo na ponašanje određene
osobe, već i na reakciju okoline na nju, odnosno na boju koju ona nosi.
Dakle, uticaj određenih boja možemo da "upotrebimo" za ostvarenje svojih ciljeva. Dobro je poznavati potencijalne mogućnosti - kako određenom bojom delujemo na okolinu.
Obratite pažnju na boje koje birate u svojoj garderobi, jer svaka nijansa ima učinak i ukazuje na određeno emocionalno stanje ili na poruku. Važne psihološke sugestije i poruke boje lila su:
LILA ili LJUBIČASTA - Ova boja simbolizuje i odaje podsvesnu želju za dopadanjem. Osobe koje preferiraju ljubičaste tonove vole da koketiraju i da se zabavljaju. Ovo su izuzetno maštovite, delikatne i osjećajne osobe sa visokim idealima. Takođe, povremeno imaju neodoljivu želju da pobegnu iz realnosti u svet snova i mašte. Oni imaju poseban osećaj za estetsko izražavanje, oko sebe stvaraju harmoničnu atmosferu, druželjubivost i slogu, mada su skloni da i sami u sve sumnjaju. Ljubičasta boja se slaže sa astrološkim znakom Vage, Ribe i Škorpije
Pa da, ja sam Škorpija.

Нема коментара:

Постави коментар